torsdag 5. mars 2009

tuesdays makes me crazy

I dag var en stressa dag ! Det må være den kjedligste dagen i niende ! Først forsov jeg meg, hadde klokka på 7, for jeg skulle på lekseflex, så forsov jeg meg til kvart over! hadde bare en halvtime på å ordne meg ! slitsomt..
så dro jeg på skola, å hadde kunst å håndverk i første timen ! Måtte levere inn de fantastiske fine vottene mine : D
etterpå hadde vi tysk, vi holder på å se en sånn tysk film, den handler om den kalde krigen elns. den e tjedli !
etter matpausen, dro jeg, hanna, å jacob til gymsalen, vi skulle lede gymtimen i dag, det var ganske arty, bosset de fleste rundt omkring, tror de ble litt irritert ; s men uanz, så ringte mamma meg på mobiln i halv 12 tia, men jeg hadde ikke telefonen på meg, så mamma ringte til lærern min ! så måtte jeg låne øygunns telefon, stress! åsså sa hun at jeg hadde en time hos kjeveortopeden, vet ikke hvordan det skrives, kvart over 12. noe som var veldig dumt, sia jeg skulle lede gymtimen, å i tilegg skulle vi på snær tur til maskinisn, å lage vafler å kose oss, men det fikk jeg ikke være meg på ! Åsså måtte jeg gå hjem !! utrolig teit dag... bloggezzzzzzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar