lørdag 7. mars 2009

Sick

I dag er jeg veldig syk ass ! ble syk på fredags morgen, akkurat når jeg skulle til pappa i helga, typisk flaks lissm. Synes jeg nettopp har vært syk, var syk hele romjula nesten. Det var trist.
i dag har jeg bare sløva, å drukke kakao å te i hele dag, er så dritt lei av kakao å varm drikke. halsen min er så sår som den kan bli. Typisk når det blir vinterferie at jeg blir syk, jaja...
Håper jeg blir bedre etterhvert, helst til i morgen, så jeg kan dra uuuut, er lei av å være inne. 'Skulle egentlig dra til sverige neste helg, å stå på slalom, men det blir ikke noe av på grunn av noe hytte greie, så blir vel hjemme å tjilla i vinterferien.
Nå har jeg sett Det store korslaget, det var litt kjedelig, men litt morsomt å. Nå skal jeg lage meg suppe, så jeg blir fot frisk :D Seeyah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar