onsdag 11. mars 2009

boller og brus

Glemte helt av å blogge i går, så jeg skal fortelle litt om gårdagen. Jeg sto først opp klokka 9, våkna litt tidlig siden jeg har vært litt småsyk i det siste, Jeg spiste frokost å gikk en liten tur, det var så fint vær, at jeg måtte bare, selvom det var litt kaldt. Etter en time etter mamma hadde dratt på jobb tok jeg frem tacosalaten min, den var ikke noe god i det hele tatt! den var så sterk, å jeg tåler bare ikke sterke ting, litt flaut! i 6 tia ble jeg kjørt til juliane, vi kjedet oss litt så vi dro på butikken å kjøpte sånn ferdigblanding av grove boller, vi blandet bare gjær vann å litt olje i, etterpå satt vi oss i sofaen å spiste boller å så på  Da damene dro, det er litt koselig. så så vi på frustrerte fruer, elsker den serien, det var en koselig kveld :¤ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar